wtorek, 28 października 2014

Naczółek - Marigold Flower

Naczółek "Marigold Flower"

Marigold Flower to moja pierwsza praca wykonana techniką haftu sutasz jaką uszyłam (jesień 2013r). 
Pierwszy raz zobaczyłam prace w tej technice na małym jarmarku i byłam nimi oczarowana. Zapragnęłam nauczyć się haftu sutasz, co z początku nie było łatwe... sznurki ułożone to raz na prawą, raz na lewą stronę, rozsypane po całym pokoju koraliki i cienka żyłka monofilowa, której prawie nie widać... To moja przygoda z sutaszem...

Choć moja pierwsza praca nie jest doskonała, ma dla mnie szczególne znaczenie. Inspiracją kolorystyczną są kwiaty.

Inspiracja: Marigold Flower
Sutaszowy naczółek zaprezentowany jest na kasztanowatej klaczy czystej krwi arabskiej o imieniu Osaka. Niestety nie ma już jej wśród nas, pozostały jedynie wspomnienia... i sutaszowy naczółek... który od tej pory nie był używany...




3 komentarze:

  1. Piękna praca i piękny koń:) również mam sentyment do swoich pierwszych sutaszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczu nie mogę oderwać i od modelki i od pracy rąk Twych, o Palomo...

    OdpowiedzUsuń