piątek, 7 listopada 2014

Komplet - Broccoli


Naszyjnik powstał na Wyzwanie Suaszowe Igraszki 10# organizowane na grupie Sutasz dla każdego 2.0.
Wyzwanie polega na wykonaniu pracy wg. projektu, którego autorem jest osoba która wygrała jedno z wcześniej szych wyzwań. Autorem projektu wg. którego powstał mój naszyjnik jest Pejotka Soutache :)





Nie mogłam pozostawić naszyjnika w samotości, więc do kompletu powstała bransoletka...



W pracy wykorzystałam trzy kolory sznurka sutasz: brązowy, karmelowy oraz zielony. Głównymi kamieniami są Howlity oplecione koralikami Toho Silver_Lined Grass Green i Lime Green oraz Toho Inside Color Crystal Gold Lined. 

Skąd inspiracja kolorystyczna... ? To "coś" zielonego, jednak na grupie mój naszyjnik zyskał skojarzenia ze spadochronem, chmurką bądź brokułem... ! Tak więc nazwa mojego kompletu to Broccoli... 
Inspiracja: Broccoli


2 komentarze: